آیا ایمپلنت دندان و لبخند TDC یک روزه مناسب هست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 36
:: بازدید ماه : 98
:: بازدید سال : 910
:: بازدید کلی : 3983

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

آیا ایمپلنت دندان و لبخند TDC یک روزه مناسب هست
دو شنبه 11 شهريور 1398 ساعت 15:34 | بازدید : 87 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

کاشت دندان یکی از بزرگترین اختراعات دندانپزشکی

اگرچه کاشت ایمپلنت دندان معمولی یکی از بزرگترین اختراعات دندانپزشکی در سالهای اخیر است، اما روش کاشت دندان ممکن است برای بعضی از داوطلبان ایده آل نباشد.

عوارض بی دندانی

بعضی ها این صبر را ندارند که تقریبا یک سال تحمل کنند تا دندان خود را تعویض کند. همچنین ممکن است ترس و دلهره داشته باشند. در حالی که از بی حسی موضعی برای پیشگیری از درد استفاده می شود، بیماران به دلیل بهبودی ایمپلنت دندان اغلب ناراحتی دارند. همه این عوامل ممکن است بیماران را از جایگزینی دندان های از دست رفته خود باز دارد، که می تواند منجر به وجود آمدن مشکلات دیگر در دندان های شما می شود!

پیشرفت در ایمپلنت دندان

خوشبختانه، یکی از بهترین مواردی که در دندانپزشکی به وجود آمده، فناوری جدید دندانپزشکی و روش کاشت ایمپلنت دندان را بهبود بخشیده و دندانپزشکان به معنای واقعی این روند را به یک علم تبدیل می کنند! بیماران دیگر مجبور نیستند برای جایگزینی دندان از دست رفته خود چندین ماه متوالی صبر کنند. اکنون کاشت ایمپلنت دندان، پست و روکش دندان فقط در یک مراجعه قابل تنظیم است. با کاشت ایمپلنت دندانی فوری، دیگر اجبار به زندگی با شکاف و جای خالی دندانهای از دست رفته نیست. در حالی که منتظر التیام ایمپلنت هستید، باید روکش موقت دندان را دریافت کنید. و با افزایش موفقیت ایمپلنت های دندانی، بیماران بیشتری در مورد این روش سؤال می پرسند؟

 

 

کاشت ایمپلنت دندان با استفاده از دستگاه ICAT

با استفاده از دستگاهICAT ، دندانپزشک مربوطه عمل جراحی کاشت ایمپلنت دندان را از طریق تصویربرداری 3 بعدی آماده می کند. دندانپزشکان روش یک روزه را از طریق یک مجازی ساختن دهان شما برنامه ریزی می کنند، که دیگر نیاز به برش لثه برای یافتن استخوان نیست. به معنی اینکه میزان درد و زمان بهبودی برای بیمار کاهش می یابد، و برای تکمیل درمان نیازی به مراجعه مستمر نیست!

برنامه ریزی کاشت ایمپلنت دندان در آزمایشگاه

طی برنامه ریزی، دندان مصنوعی شما در آزمایشگاه ساخته می شود و به موقع برای جراحی دندان آماده می شود. این روش شگفت انگیز از دور os تجمع، که در آن لانه گزینی به استخوان  وارد می شود. اگرچه کاشت ایمپلنت هنوز نیاز به بهبودی دارد، اما به روکش دندان متصل می شود.

ایمپلنت دندان کوچک

ایمپلنت های کوچک روش جدیدی در فناوری کاشت است. یک سری از مینی ایمپلنت ها از طریق لثه ها قرار می گیرند و از پست های آنها برای لنگر انداختن دستگاه به محل استفاده می شود. مینی کاشت به معنی کاهش درد و زمان بهبودی درمان است و به طور معمول هزینه کمتری نسبت به کاشتهای سنتی دندانپزشکی دارد. این ایمپلنت های لبه برش نیز نیازی به انتظار برای مرحله بهبودی ندارند، و بلافاصله جایگزین دندانهای طبیعی شما می شوند.

با مینی کاشت، بیماران نیازی به تعویض پروتزهای خود ندارند. پروتزهای موجود می توانند برای اتصال به پست ها مناسب باشند، به این ترتیب بیماران می توانند بلافاصله پس از عمل، با یک مجموعه کامل از دندان به خانه برگردند. با افزایش محبوبیت ایمپلنت ها، اکنون از آنها برای لنگر انداختن ترمیم هایی مانند روکش دندان و  پل دندان نیز استفاده می شود.

گزینه‌های درمانی خود را بررسی کنید

اگر وقت و شکیبایی دارید، ممکن است کاشت دندان سنتی برای شما مناسب باشد. در صورت عدم وقت و صبر برای دریافت ایمپلنت دندان، گزینه های خود را با دندانپزشک در میان بگذارید. با یکی از خلاقانه ترین روش های دندانپزشکی مدرن می توانید لبخندی زیبا و دائمی برای یک عمر داشته باشید.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 

 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , ایمپلنت یک روزه دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت یک روزه دندان , ایمپلنت دندان تهران , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , ایمپلنت دندان سوئیسی , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: